turun naik.

i have to admit. mood swing masa being preggie is really going up and down. in a minute, in a second. sekejap kau ok, sekejap kau moody habis. ada jer yg buat kau emo. kalau sedih menangis teruk. kalau happy ketawa terbahak sampai nak koyak mulut. tak sedar dowh. everything is so so so heighten.

sekejap kau rasa diberi perhatian, disayangi. sikit je org tak peduli; otak kau dah overthink fikir macam-macam. melebih gila.

now aku ngantok. kau lapar kau rasa nak melahap. kejadahnya lepas tu mata kau kuyu mintak ditongkat-tongkat.

belum lagi masuk part tekak kering semacam. nak pee every hour.

Ya Allah. akhirnya aku merasa segala kejadian Mu ini. besar sungguh kebesaran Mu Allah. i’m not complaining, no i’m not.

i just want to remember every details of my pregnancy journey. the good ones, mostly.

semoga 4 bulan lagi kita bertemu, sayang. ting ting tang ting!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: